In alb si negru

June 11, 2009

Ghid: cum să fii stupid în reclame

Filed under: Ce nu-mi place — Tags: , — inalbsinegru @ 3:59 pm

Văd pe TV tot mai des reclamele “cu Cristina” de la Vodafone. Mi se par cele mai mari eşecuri din…istoria noastră publicitară. E o părere strict personală, aşa că nu-mi săriţi în cap.

Ce învăţăm noi din reclamele de la Vodafone?
– că tinerii români sunt extrem de promiscui şi nu fac nimic serios; bun, poate aşa o fi, dar să promovezi asta 24 de ore din 24 cu titlul de “iată ce face tineretul” mi se pare un afront la adresa bunului-simţ
– băieţii n-au în cap decât sex (hmm, stereotipie de gen parcă se numea)
– femeile reprezintă o marfă: “ideea cu împărţitul Cristinei” nu e o fantezie de-a individului, e o instigare la acte împotriva valorilor tradiţionale şi, aş adăuga eu, chiar o instigare la fapte anti-sociale; măi publicitarilor, voi n-aţi învăţat până acum că românii sunt o naţiune conservatoare sau aţi vrut să “spargeţi tiparele”?

Morala: luaţi-vă Cosmote, reclamele lor sunt mai inspirate.

Iată şi două dintre clipurile la care mă refer, în cazul în care nu le-aţi văzut până acum.


PS: individul ăsta îmbrăcat în roşu e foarte, foarte antipatic.

Advertisements

8 Comments »

  1. mai, o fi individul antipatic, dar macar Cristina e draguta ;;)

    Comment by Vero — June 11, 2009 @ 7:05 pm

  2. fara judecati de valoare 😛

    Comment by inalbsinegru — June 11, 2009 @ 7:16 pm

  3. şi iată şi reclama care zic eu că îi întrece cu mare succes pe ‘vodafoni’ la capitolul stupizenie 😀 http://iqads.ro/clipul_publicitar_2245/gusto___dogface.html

    Comment by Vero — July 2, 2009 @ 4:13 pm

  4. chiar daca aseara mi-a blocat PC-ul, azi am reusit sa-l vad. e ca o lebada intr-o canalizare.

    Comment by inalbsinegru — July 3, 2009 @ 8:53 pm

  5. “Ce învăţăm noi din reclamele de la Vodafone?”
    De ce ar trebui sa invatam ceva din reclame?
    Ele au inca de la inceput un scop precis.Nu se vor materiale educative sau mijloace de iluminare intelectuala.Nu o sa ai o revelatie privind o reclama.
    Asta din simplul motiv ca ele sunt proiectate pentru a promova si a vinde un produs.Impactul lor poate fi unul favorabil sau nefavorabil pentru compania care initiaza miscarea de marketing.Faptul ca ele sunt difuzate agasant de des face parte din strategie.

    Comment by Hulahook — July 18, 2009 @ 10:21 am

  6. Stii ca multi considera publicitatea o forma de cultura? Si stii ca atunci cand femeile au fumat pentru prima oara, un print a avut o influenta teribil de mare pentru raspandirea fenomenului? E vorba de o reclama la Lucky Strike http://images.quickblogcast.com/8/6/7/3/5/163531-153768/Women_Smoke1.jpg .
    Cand vine vorba de mesaje repetitive, oamenii sunt foarte vulnerabili. Asa educi copii, asa pastrezi ordinea sociala, asa spune X-ulescu: “Lasa, ma, ca am vazut in reclama sau in nu stiu ce film”.
    Uite cum se raporteaza oamenii la reclame. Q.E.D.

    Comment by inalbsinegru — July 19, 2009 @ 6:27 pm

  7. ialbsinegru: esti tu sigur ca prima oara femeile au fumat in perioada aia?
    se fuma, ca o chestie sociala, in clasele inalte, cu mult timp inainte sa se inventeze lucky strike.

    deci ia-l pe QED si fa o plimbare.

    Comment by Alex — August 12, 2009 @ 7:01 pm

  8. pe viitor potoleste-ti “tonul”, ca pe blog esti ca la cineva acasa.si oricine te-ar scoate de-o aripa pe usa la cum exprimi ce ai de spus.
    acum despre ceea ce contesti tu: vorbeam tocmai de fenomenul social generalizat, nu de o clasa izolata. si acum sunt unii care fac sex in grup, dar daca de maine ar exista bannere in oras cu asa ceva, ar face sex in grup foarte multi care acum n-au curajul.
    pentru ca e o convenienta.

    Comment by inalbsinegru — August 15, 2009 @ 5:49 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: